Handmade & Childcare

mrslauren.exblog.jp
ブログトップ

体の不思議

今日は蒸し暑いですね…。
週末は家族で犬山モンキーパークへ行ってきました!
体の不思議に関するイベントのコマーシャルを見たうちの子が熱望しましたので…。
小さなイベントですが子供が大喜びでした!
朝一番でイベントの建物へ行き、たくさん遊んだ後、帰る前にももう一度イベント館へ。
口が入口で、肛門が出口でした…。

思いがけず、仮面ライダーウィザードのショーもあると知り、こちらも観賞。
うちの子は悪者が登場すると怖がってましたが。

お天気も崩れ出してしまいましたが、いろいろ楽しめた週末でした!

今日も読んでくださいましてどうもありがとうございました!




This weekend I went to inuyama monkey park with my family.
There was the event about the wonder of human body.
My son is intereted in human body. When he knew about this event, " I want to go to there to see the event. "
So we went out there.
An entrance was human mouth. We walked throuth human body and there were attractions and questions about human body.
The anus was the way out of the event.
We enjoyed very much.
[PR]
by mrslauren | 2013-05-20 10:57 | childcare